Nyt logo markerer Hosta Industries’ transformation
12/01-2018
Efter en årrække med massiv udvikling – herunder nye kompetencer, ny teknologi og flere kvadratmeter – har Hosta Industries fået ny visuel identitet og snart ny hjemmeside.
For at afspejle den seneste udvikling og markedsposition, har Hosta Industries opdateret sit brand og design, som kombinerer virksomhedens historie med dens nuværende position som en førende underleverandør og samarbejdspartner.
”Det nye logo og farvevalg er vores måde rent grafisk at udtrykke den forandring, der har præget Hosta Industries de seneste år. Vi får med det nye design mulighed for at brande og profilere Hosta Industries ud fra udtryk, der matcher virksomhedens drive og udvikling. Med logoskiftet kommunikerer vi, at Hosta Industries er en moderne og professionel industrivirksomhed, og implementeringen af logoet afspejler vores strategi om at positionere os som en foretrukken partner inden for stålbearbejdning”, siger Christian Mosevang, adm. direktør i Hosta Industries. ”Vi ønskede et logo, der var stilrent og iøjnefaldende med klare linjer, der symboliserer, at vi som Manufacturing Partner ønsker at gå forrest i branchen. Vise at vi er en effektiv og leanpræget produktionsvirksomhed og en professionel sparringspartner for vores kunder. Samtidig er det nye logo også mere kompatibelt med de formatkrav eks. sociale medier har til logoer”.
Hosta Industries har eksisteret siden 1973 og har udviklet sig fra en traditionel smedevirksomhed til en professionel industrivirksomhed med et højt vidensniveau, der kan levere en bred pallette af ydelser og håndtere en høj grad af kompleksitet i forhold til kundernes produktioner. Særligt de senere år er langt flere processer og kompetencer kommet til og Hosta Industries kan i dag tilbyde kunderne en samlet løsning og håndtere hele værdikæden fra prototypesparring over produktion og overfladebehandling til montage og lagerføring. Denne forandring skal også signaleres i den grafiske profil.
Det nye logo har rod i udstansede emners geometriske form og dermed Hosta Industries’ oprindelse som værktøjsfabrik.
”Vi har gennem længere tid gerne ville have et nyt logo og visuelt udtryk, der passer til den virksomhed Hosta Industries har udviklet sig til at være i dag. Derfor er jeg virkelig glad for at kunne præsentere et mere rent udtryk, der stadig tager udgangspunkt i virksomhedens oprindelse og værdier” siger Christian Mosevang om det nye design.
Ny hjemmeside
Sammen med det nye logo lancerer Hosta Industries også en ny hjemmeside, der som logoet er tilpasset den virksomhed Hosta Industries er i dag.
”Hosta.dk er en vigtig kommunikationsplatform. Det er her vi fortæller kunder, samarbejdspartnere og potentielle medarbejdere, hvad vi laver, samt hvad vi kan tilbyde som underleverandør og Manufacturing Partner” udtaler salgsdirektør Søren Mosevang.
Den nye hjemmeside har stort fokus på cases og de særlige kompetencer Hosta Industries kan byde ind med – og at de som underleverandør henvender sig til en lang række forskellige brancher.
Hosta Industries’ nye hjemmeside er pt. under udarbejdelse og lanceres forventeligt i begyndelsen af marts 2018.
For mere information kontakt salgsdirektør Søren Mosevang på sm@hosta.dk eller tlf. 40111799.